Teslimat anında herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Kargo ücretiniz toplam sipariş tutarına yansıtılacağı için siparişinizin teslimi sırasında ekstra bir ödeme yapmayacaksınız.
Kargo Ücreti ne kadardır? Ücretsiz Kargo seçeneğiniz var mı?
Üyelerimize en iyi hizmeti sunmak adına tüm alışverişlerinizde kargo bedava olarak yansıtılacaktır.
Teslimat adresinde ben yoksam, siparişim kime teslim edilecek?
Siparişinizin teslim edileceği gün belirtilen adreste bulunmamanız durumunda teslimatınız adreste bulunan herhangi bir yakınınıza yapılacaktır. Sizlere hiçbir şekilde ulaşılamadığı durumlarda ise kargo yetkilisi, adresinize bir haber kağıdı bırakacaktır. Siparişinizi bu haber kağıdı ile birlikte 3 gün içerisinde ilgili şubeden alabilirsiniz. Aynı zamanda kargo şirketleri teslimat prosedürleri değişiklik gösterebileceği için kargonuzun bulunduğu şube ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz. Teslim süresini aşmanız durumunda ürününüz kargo şirketi tarafından depo adresimize geri gönderilecektir. Siparişini verdiğim ürün ne zaman kargoya verilir, ne kadar sürede elime geçer?
Efepa olarak sizlere en iyi kargo hizmetini sunmak adına MNG Kargo ile çalışmaktayız. İnternet mağazamızdan vereceğiniz siparişler, MNG Kargo güvencesiyle en hızlı şekilde tarafınıza ulaştırılacaktır. Siparişini verdiğiniz ürünleri sizlere mümkün olan en kısa süre içinde ulaştırmak adına internet mağazamız üzerinden sattığımız ürünlerin tamamını Efepa’ya ait depoda tutmaktayız. Böylece siparişlerinizin tedariği için ekstra zaman kaybı yaşanmayacak, siparişiniz 3 iş günü içerisinde adresinize kargolanacaktır. Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi, ne yapmalıyım?
Siparişini verdiğiniz ürün ile size gönderilen ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunlar için +90 544 359 5461 numaralı müşteri hizmetleri numaramızı arayabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yetkilimiz ile yapacağıınız görüşmenin ardından size verilen kargo gönderi kodu ile ürününüzü hiçbir kargo ücreti ödemeden adresimize geri gönderebilirsiniz. Talebinizin işleme alınabilmesi için 14 günlük yasal iade sürenizi aşmamanızı rica edeceğiz. Hasarlı ve şüpheli görülen paketleri teslim almalı mıyım?
Siparişiniz size ulaştığında, gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ederseniz lütfen kargoyu teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Sorunlu olduğunu düşündüğünüz bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ettiğiniz takdirde taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimali ortadan kalkar. Bu durumda kargonuzun taşınması sırasında oluşabilecek hasarlardan dolayı kargo firması sorumlu tutulamaz. Kargo teslim fişi siparişinizin hasarsız ve eksiksiz bir şekilde size ulaştığını, bunun da sizin tarafınızdan onaylandığını gösterir belgedir. Kargonuzla ilgili en ufak şüphe duymanız halinde lütfen görevliden tutanak tutmalarını isteyiniz.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.